Tuesday 30 October 2012

The Champagne

Siapa yang tak pernah rasa Champagne tu mesti susah nak gambarkan warna Champagne nie kan. Orang Perancis kalo naik flight memang suka sangat order minuman nie dari saya tak kisah pagi, siang atau malam sebab bagi mereka minuman ini adalah satu kemestian, kata mereka 'delicieux'. Masa tuang Champagne nie lar baru I tahu warna sebenar Champagne. Serba sedikit kisah hidup lalu saya sebagai pramugari.

Well, sambung cerita pasal Lace..lace warna champagne pun ada. Bunganya pada kain lace ini juga agak menarik lain dari yang lain. 



     

So far in KL, saya lihat di website penyanyi terkenal Elyana yang menggayakan dress resepsi perkahwinan berwarna champagne seperti ini. Not bad, sebab tak semua yang suka akan warna ini...dengan tambahan kain lain seperti Chiffon dan Satin dengan warna yang sesuai boleh menaikkan seri kain lace ini. 




Bila saya berada di butik-butik customer, kami cuba memadankan dengan pelbagai warna lining nya...yang terbaik adalah warna kulit orang malaysia...or nude warna. Lagi sesuai bila lace ini digayakan oleh wanita-wanita yang mempunyai warna rambut ala-ala champagne. 



Okay pada sesiapa yang berminat dengan lace 2.5 meter ini, boleh email saya di hajar_mdnor@hotmail.com atau tel/whatsapp di +60129319367. We should always look beautiful! xoxo.

STATUS: AVAILABLE

2 comments:

  1. Maaak aii... Loghat KL.. :D

    ReplyDelete
  2. sib baik not british accent...maybe in future will adapt some mat saleh accent. hehe

    ReplyDelete